Bestellingen
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Omdat wij met verschillende leveranciers samen werken zullen de levertijden per merk verschillen. De levertijden variëren afhankelijk van de bestemming en vervoerders.
- Bazar Bizar - 6 tot 11 dagen
- Mica Decorations - 1-2 dagen
- Pole to Pole - 1-3 dagen
- J-Line by Jolipa 1-2 dagen
- Hippie Monkey 3-5 dagen
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
We verzenden in de Benelux.
Ik heb een vraag over mijn bestelling, waar kan ik terecht?
Stuur een mail naar klantenservice@buluh.nl. Wij voorzien je alle informatie over jouw bestelling
Producten
Wat zijn de verzendkosten?
- De standaard verzendkosten zijn 6,95 Euro.
- Grote orders die via pallet vervoerd moeten worden bedragen 55,00 Euro.
Hoe wordt mijn product verpakt?
Al onze pakketten worden met speciale zorg verpakt. We gebruiken duurzame verpakkingsmethoden uit hernieuwbare bronnen om weinig afval te creëren. Ons vulmateriaal is 100% natuurlijk en recyclebaar, gemaakt van plantaardig zetmeel, wat de beste bescherming biedt voor uw producten. De vezelpallets worden uit afvalhout geperst. De groene stretch- en noppenfolie die we gebruiken zijn voor 80% recyclebaar.
Hoewel onze meest kwetsbare voorwerpen, zoals terracotta en spiegels, met speciale zorg worden verpakt, kan het voorkomen dat tijdens het transport een deel van de goederen beschadigd raakt. Als u beschadigde artikelen ontvangt, vragen wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om een vervanging te garanderen.
Retour
Wat is het retour beleid?
Als klant heb je een wettelijk recht om product (en) te weigeren in bepaalde omstandigheden: beschadiging, onvolledige bestelling, zo ja, dan moet je Buluh binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen op de hoogte brengen en de intentie en reden van deze retourzending aangeven. Gelieve hierbij foto's toevoegen.
* Omdat we met natuurproducten werken kunnen de kleuren van de originele afbeelding iets afwijken. De producten met bamboe/riet kunnen afwijken qua vorm van de originele afbeelding.
Nadat we je een retourgoedkeuring hebben gegeven, moet je het artikel zo snel mogelijk en binnen een maximale vertraging van 15 dagen aan ons retourneren.
Stuur een mail naar klantenservice@buluh.nl met de reden van retour.
Mijn product is beschadigd, wat moet ik doen?
Stuur binnen 7 dagen na ontvangst een mail naar onze klantenservice via klantensevice@buluh.nl. Vermeld daarin je ordernummer.
Stuur foto's mee van het product, zodat wij direct de klacht kunnen doorzetten naar het merk. Wij zetten ons in voor een gepaste oplossing.
Je ontvangt binnen 1-3 werkdagen reactie van onze klantenservice, met daarin het retourformulier.
Betalingen
Hoe lang duurt het voordat de betaling is teruggestort?
Binnen 7 dagen zullen wij het bedrag terugstorten op rekening waarmee de bestelling is betaald.